úterý 3. února 2009

Překlad oznámení vývojářů o nově připravovaných věcech

Mark Jacobs, COE Mithicu Entertaiment, vydal další informace k včerejšímu oznámení. Obsahuje věci, které by Vás mohli zajímat a sděluje detaily o plánech pro patche, které budou vydány vedle implementování Live Expasion Call to arms.

Přátelé,

tedy kočka už je z pytle venku (nebo by to měl být Lich High Priest z hrobky?), ale to se stává, když je okolo produktu hodně vzrušení. Viděli jsme již hodně interview a videí o tom, na čem již pracujeme přes několik měsíců, tudíž Vás teď nechci zatěžovat detaily. Zaměřím se pouze na několik hlavních věcí, na kterých pracujeme přes pět měsíců, včetně rozšíření "Call to Arms" a na ty věci, které nespadají do CtA rozšíření samotného.

Za prvé o Live Expansion packu. Vždy jsme věřili v poskytování dalšího obsahu hry našim hráčům v rámci stahovatelného obsahu. Toto rozšíření "Call to Arms" reprezentuje velkou část tohoto obsahu, který bude uvolněn v průběhu několik měsíců. Když si vezmete v úvahu veškeré části tohoto přídavku, dělá to z něj jedno z největších rozšíření v rámci stahovatelného obsahu, které bylo kdy jakým MMO vývojářem uvolněno. CtA samotné je super, ale nereprezentuje všechno na čem pracujeme (nebo budeme pracovat).

Za druhé o nových kariérách. O těch nemohu říci nic jiného, než že jsou velmi cool. Hráči se nás už rok ptají, kdy vrátíme Choppu a mnoho jiných nás žádá o přidání Slyera. Slayer nebyl nikdy plánován jakou součást hry, ale na základě požadavků hráčů a podpory, které se nám dostalo od GamesWorkshopu (vlastníci práv a vydavatele stolního Warhammeru), jsem byly schopni vytvořit tuto cool kariéru. Když jsme poprvé odstranili čtyři kariéry během vývoje, bylo zde mnoho skřípání zubů a spekulací o tom, že další kariéry přidáme až při vydání prvního placeného rozšiřujícího datadisku. Jak jsem již ale řekl, toto neuděláme a dodržíme naše slovo. Až Choppa a Slayer přijdou k životu, přidáme již čtyři nové charaktery od prvních šesti měsíců života hry a to zadarmo. Žádné jiné další MMORPG s poplatky nikdy v minulosti nepřidalo čtyři kariéry jako stahovatelný obsah.

Za třetí k Live Eventům. Naše předchozí LE bylo úspěšné a proto přidáme další během několika následujících měsíců.

Za čtvrté k Tomb Kings a RvR dungeonu. Myslíme si, že můžeme říci, že DAoC Darkness Fall bylo jedno nejvíce úspěšných addonů ke hře. V minulých několika měsících jsem měli tuny požadavků o vytvoření next-generation DF a my tak právě činíme. Takže jestli jste měli rádi DF, tak tato zóna/dungeon, který vytváříme, je právě pro Vás. Je to opravdu duchovní nástupce DF a já očekávám, že až uvidíte, jak jsme s ním naložili, bude se Vám líbit a to hodně.

Za páté k rozšiřujícímu packu. Zaměříme se také na mnoho dalších aspektů hry. Seznam změn a zdokonalení, které se stanou za následujících pět měsíců, je dlouhý, ale zde jsou některé největší perly z prvních dvou hlavních patchů (1.2 a 1.3). Některé z věcí, které doufáme, že se objeví již v 1.2:

1) oprava bugů - oprava bugů i těch nejmenších je naše priorita. Seznam oprav bugů v následujících patchích je dlouhý a my budeme pokračovat v jejich opravách. Team pracuje na všech, od těch malých bugů (tooltipy) po ty největší problémy.

2) oprava RvR kódu - během uplynulých dvou týdnů počet pádů u pevností spadl na jeden za týden u všech serverů. Počet dobývání pevností za týden se také zvýšil a je možno říci, že věci jsou nejlepší za celou dobu hry, takže použiji už teď věty z Princezny nevěsty a řeknu "Bavte se u ničení zámku". Práce budou pokračovat dokud počet pádu nebude na nule. Až se tak stane, můžeme se podívat na to, jak zvýšit obtížnostní level.

3) změny/vylepšení RvR - tady je to dlouhý seznam, který obsahuje nový scénář, změny v zone control systému, mnoho keep vylepšení (to je pouze první z těch, které budou následovat), RvR eventy a přidání rewardů z ovládnutí zón a kampaní

4) vybalancování kariér - mnoho a mnoho změn a opravu bude v dalším patchi ve všech kariérách. Jak jsem se již zmínil v jedno z mých oznámení, procházel jsem přehledem oprav a balancování v patchi a po přečtení 15 stránek mohu říci, že CaC team bude mít v budoucnu mnoho práce. Víme jak důležité je pro hráče vybalancovat kariéry v MMO a proto náš tým na této věci hodně pracuje a bude pracovat i nadále. Každá kariéra měla pozornost našeho týmu v 1.2, ať už při opravování bugů či balancování jejích vlastností. Velkou pozornost věnuje tým ovládání vlastností a tak to bude pokračovat až do 1.3.

5) Změny v kvalitě WAR jako nové brnění a změna barvy mounta pro guildy s vysokým levelem, přidání flight masterů do zón, které je neměli, schopnost posílat více věcí mailovým systémem, zlepšení guildovního a warband UI a vylepšení guildovního reward systému.

Takže to jsou některé z věcí, které budou přibývat během několik příštích měsíců. Ještě jednou, toto jsou pouze věci, které budou v patchi 1.2. V patchi 1.3 byste měli vidět ještě více věcí. Tyto patche obsahující velké množství obsahu, oprav, představení nových systému a balancování, zkombinované s Tomb Kings a RvR dungeonu, nových povolání a představují obří přídavek ke hře. Patch 1.3 je od nás další velký patch a my o něm přinese další informace, až 1.2 ožije. Očekávejte, že se budeme zaměřovat na RvR (některé nové systémy, vylepšení pevností atd.), kariéry, guildy, bugy a mnoho více.

Patch 1.2 bude brzo na začátku měsíce února vypuštěn na veřejný test server. Normálně bych měl udělat úplný "sneak peak" (nakouknutí) na tento patch až příští týden (a ještě můžu), ale jak jsem v minulých týdnech již řekl, chci o některých nejlepších věcech hovořit již dnes. Na internetu je již mnoho reportáží o rozšíření, ale jestliže tyto stránky nesledujete, možná byste se rádi dozvěděli o všech těch nových super věcech na kterých pracujeme.

1 komentář: