úterý 31. března 2009

Přehled patche 1.2.1

Na Heraldu se objevil přehled připravovaných změn v patchi 1.2.1, jež bude umístněn na test server během tohoto týdne. Zde je jeho překlad.

P.S.: za případné překlepy či nepřestnosti se omlouvám.

Patch 1.2.1


Zlepšení Combat citlivosti - Tato věc byla v minulých měsících předmětem mnoha diskuzí a to ať již ze strany Mythicu či komunity. Náš tým se po několik minulých týdnu tomuto problému přednostně věnoval. Výsledkem je množství důležitých zlepšení hry v tomto ohledu. V 1.2.1 se casting time (čas potřebný na vykouzlení) za normálních hracích podmínek stal mnohem přesnější a hřáči by již neměli vidět za “normálních“ podmínek při castení kouzla podstatné „natažení“ či „pauznutí“. Změnili jsme také zobrazení UI, takže přidání jedné vteřiny se zobrazí, tak aby měl hráč přesnější a správný přehled o potřebném čase. V situacích s vysokým lagem bude následovat lehké zapauznutí, poté co bar naplní, místo dosavadního „stretchning“ (natahovacího) systému. To zapříčiní lepší přechod, zvláště v situacích, kdy hráč kouzlí kouzla za sebou (chain-casting).

Systému vylepšování keepu - Náš nový vylepšený keep systém umožňuje guildám, které vlastní keep, zvýšit její obranné schopnosti a zlepšit služby a to tak, jak jsme o tom již mnohokrát mluvili v minulosti. Za vylepšení se samozřejmě bude muset platit a to skrze udržovací poplatek. Vylepšení totiž s časem zaniknou, pokud tento poplatek nebude placen. Budeme mít interface s keep vylepšením, který pomůže guildám sledovat status jejich keepu a zakoupených vylepšení. A na ty guildy, které udrží keep do té doby, než bude zóna uzamknuta, čekají i speciální odměny.
Důležité UI zlepšení - Udělali jsem mnoho zlepšení UI, včetně hlavního přepracování guildovního okna, které zahrnuje jeho zvětšení. Přidali jsem mu více záložek a více užitečných informací. Učinili jsem také změny v Setting okně, tak aby jej bylo možné lépe obsluhovat.
RvR zone control odměny - Dále jsme udělali několik důležitých vylepšení v odměňování hráčů při dobití celé zóny, tak jako u jednotlivých objektivů a keepů. BO (battlefield objecitives) budou také buffovat hráče v zóně a hřáči kteří dobijí keep nebo BO uvidí také zdvojnásdobný renown, pokud bude celá zóna dobita.


The Battle for Gates of Ekrund rozšíření - Přidali jsem speciální 6-na-6 verziof Gates of Ekrund pro hráče mezi ranky 19-24. To pomůže hráčům na těchto rancích získat zkušenosti rychleji, zatímco náš tým pracuje dále na vylepšení, jež by těmto hráčům pomohla při expení. Samozřejmě nový scénář „Broken Gates of Ekrund“ je doprovozen vlastním questem.

Beyond the Sand Live Event - Nastal čas pro nový event a nástup Tomb Kings je blíže každou minutou.

Mnoho oprav bugů - Ačkoliv ne již v takovém množství jako v 1.2, přesto si tým našel čas na opravu spousty bugů a to při práci na zbytku 1.2 a nadcházející 1.3.

Return to Nordenwatch týdenní event - Přineseme též týdenní event se speciálním Nordenwatch tématem.

A mnohem více!

Žádné komentáře:

Okomentovat