pondělí 26. ledna 2009

Přeložený Grab Bag z pátku 23. 01. 2009

Ot: Byly tři Greenskin Tome Tactics (Outmaneuver the Dim, Outmaneuver the Cunning a Outmaneuver the Clever) odstraněny ze hry? S mým White Lionem je nemůžu již používat a nevidím je ani u Tome Tactics Librariana v Altdorfu.

Od: Ne, nebyly odstraněny, jsou ve hře a jsou stále funkční. Je možné, že jsi je již natrénoval a nemáš je znovu naslotované od respecu v patchi 1.1. Jestliže ano, máš je stále nalistované v záložce ability a stačí jen tu kterou chceš, znovu vložit do Tome Tactics slotu. Jeden ze způsobů jak to zkontrolovat, je otevřít si okno ability v Tactic záložce a seřadit je podle Tome. Další způsob je podívat se rewards sekci v Tome a zkontrolovat Tactic záložku.

Ot: Jak se dostanu ke screenshotům, které jsem udělal ve hře?

Od: Screenshoty, které jsou nasnímány stisknutím klávesy Print Screen, jsou po ukončení hry uloženy v adresáři screenshots, tam kam byl Warhammer nainstalovám. Soubory jsou uloženy v JPEG formátu a jsou pojmenovany na základě jména tvého charakteru a jsou postupně očíslovány.

Ot: Jsou Tome unlocky podmíněny levelem? Například v Bestiary je unlock v Mount Bloodhorn. Hra tě neprovede všude a když jsem se chtěl vrátit, abych tento unlock splnil, proměnil jsem se ve slepici, kvůli rozdílu v levelech.

Od: Ne, Tome unlocky nejsou založeny na levelech. Když jsi slepice, můžeš stále splnit většinu ulocků a můžeš dokonce najít i některé speciální unlocky, které vyžadují, aby si byl proměněn v jednoho z našich drůbežích kamarádů.

Ot: Hrál jsem si uživatelským nastavením a módy a nefungovaly, náhodně jsem kliknul na některé z módů a nyní nejsou vidět action bary a ani NPC chat okno. Je nějaký způsob jak mohu módy vyresetovat?

Od: Jestliže jsi si nainstalovat vlastní módy, musíš je všechny odstranit a postupně přidávat po jednom, abys zjistil, který z nich způsobuje problém. Módy mohou způsobovat konflikt s naším zakladním UI a mezi sebou. Například, když máš nainstalovány dva quest módy, mohou se mezi sebou kopat.

Jestliže nemáš módy nainstalovány, nebo tento postup neodstranil tvůj problém, můžeš vyresetovat UI tvým game clientem, tak že vymažeš příslušné save soubory.

Warhammer client ukládá všechny svoje user založené soubory v user adresáři v tvém Warhammer install patchi. V tomto adresáři jsou nastavení uloženy dvěma způsoby:

- UserSettings.xml soubor je soubor, který uskladňuje veškeré tvé systémové nastavení všetně rozlišení, mapování kláves, grafické nastavení a další.

- "interface" podsoubor obsahuje mnoho adresářů a malých souborů, které individuálně skladují nastavení pro různé části UI.

Jestliže Warhammer client nenajde tyto soubory na tvém PC, znovu je vytvoří a navtaví clienta na default, jako když si poprvé nainstaloval Warhammer.

Proto když nemůže zjistit, co jsi udělal špatně s tvým UI, zkus následující:

- Zaprvé odstraň veškeré módy

- Vymaž tvé /user/interface adresáře, abys vyresetoval UI nastavení

- Vymaž tvůj /user/UserSettings.xml soubor k vyresetování tvého systémového nastavení

- Když nic z výše uvedeného nebude fungovat, kontaktuje technickou podporu pro další pomoc.

Ot: Mám otázku ohledně Black Orc ability WAAAAAAAGH! v Boss Mastery línii. Abilita způsobuje corporeal poškození místo fyzického, takže by mě zajímalo, jestli poškození způsobené abilitou je ovlivněno sílou nebo záleží na inteligenci postavy?

Tento útok je opravdu melee atack, což znamená, že je založen na síle a může být nepřítelem odražen. Typy útoků jsou závislé na poškození, které způsobují - jinými slovy, melee atack bude vždy založen na síle a může být vždy blokován či odražen, ale jestliže zasáhne, může způsobit jakékoliv poškození ( fyzické, corporeal, elemental či spirit). Stejně tak range atacks jsou vždy záložené na Ballistic Skill a mohou být blokovány či je možné před nimi uskočit, a magic atacks jsou vždy založeny na inteligenci a mohou být blokovány či přerušeny, bez ohledu na to jaký typ poškození způsobý. Typ poškození jednoduše určuje, zda je poškození redukováno armorem či resistencí.

Ot: Jak fungují Armor penetrace a ingorování Armoru?

Penetrace Armoru a ingnorování Armoru fungují na stejném principu - redukují aktuální hodnotu Armoru cíle, před tím než systém určí o kolik bylo poškození zmírněno. Uveďme si nějaký příklad s čísly: Řekněme, že tvůj nepřítel má Armor 3000 a tys ho zasáhl abilitou, která říká, že penetruje 25% Armoru oběti. Pro tento zásah systém počítá veškeré bojové kalkulace, jako kdyby měl tvůj nepřítel pouze Armor v hodnotě 2250 (3000 základ mínus 25%).

Toto funguje stejně i v jiných ohledech - jestliže nepřítel má buff, který mu dovolí ignorovat 10% útočníkovy penetrace Armoru, potom se bude počítat, jako by měl Armor v hodnotě 2550 proti tomu samému útoku, protože útočníkových 25% je nyní sníženo na 15%.

Ot: Všiml jsem si, že více než při jedné příležitosti, kdy se použije heal-over-time lektvar a poté se pokusíte použít instant heal ability, objeví se chybové hlášení "Nemůžeš použít tento předmět v tuto chvíli". Bylo to tak zamýšleno, nebo se jedná o bug?

Toto je určitě bug - vypití heal-over-time lektvaru by nemělo nijak blokovat tvé ability žádným způsobem. Určitě se na to podíváme! Prosím určitě napiš bug report, který lektvar a která abilita toto způsobuje. Vaše bug reporty, jsou velmi účiný nástroj, jak neduhy tohoto typu odstranit.

Ot: Co znamenají rozdílné barvy textu, když odrazíš či blokuješ?

Bílé obranné zprávy znamenají, že to byl útočníkův autoatak, když to zelené zprávy znamenají, že útočník použil abilitu.

Ot: Všiml jsem si, že některé root efekty se zdají neporušené i když byl cíl rootu poškozen. Někdy je však root efekt opravdu přerušen, je to však nepravidelné. Mají se root efekty vždy ve všech 100% případech přerušit, když je cíl poškozen, nebo je zde pouze šance na prolomení rootu, když je cíl poškozen?

Šance na prolomení rootu je pouze 50%, pokaždé když je cíl poškozen, proto tvoje zjištění je naprosto normální.

Ot: Všiml jsem si, že když obsluhuji beranidlo, nemohu požádat o asistenci či skutečně vidět co se opravdu děje. Je možné chatovat, pokud obsluhuji beranidlo?

V současné době toto není možné, ale děkujeme za tvoji odezvu, přidáme tuto funkci do dalšího patche.

1 komentář:

  1. Díky Mizy za překlad, konečně jsem se něco dozvěděl. Hlavně neusínat na vavřínech a jen tak dál ... :)

    OdpovědětVymazat